Reklama

Reklama w internecie

Jedną ze współczesnych form reklamy jest reklama internetowa. Wystarczy wejść na wybraną stronę www, aby przekonać się jak wielką cieszy się popularnością. Warto poświecić chwilę na wymienienie jej głównych rodzajów. Najczęściej spotykane są tak zwane banery, które za pomocą kliknięcia przenoszą potencjalnego klienta na główną stronę firmy. Niektóre z nich są umieszczone z boku, inne u góry strony. Część wyświetla się na całej stronie i dopiero po pewnym czasie umożliwia użytkownikowi dalsze korzystanie z witryny. Należy przyznać, że niektóre banery są bardzo nachalne i wywołują irytację wśród poszczególnych internautów. Popularnością cieszą się ruchome i głosowe reklamy. Z pewnością przyciągają one uwagę wszystkich odwiedzających daną stronę. Niestety, i one mogą działać na nerwy, jeśli na przykład zbyt głośno wychwalają dany produkt. Przypadkowe włączenie się promocyjnego filmiku może przestraszyć niejednego internautę. Dobrym sposobem na rozpowszechnienie usług czy produktów jest tak zwany mailing, czyli wysyłanie informacji na konkretny temat do wybranych użytkowników poczty elektronicznej. Jest to dosyć dyskretna forma reklamy i posiada także spore efekty. Jeśli trafi w upodobania odbiorcy można spodziewać się, że ten odwiedzi stronę, nabije licznik odwiedzin i być może skorzysta z możliwości zakupu.

Cechy chwytliwej reklamy
Chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że reklama musi być atrakcyjna, w przeciwnym razie po prostu nie trafi do odbiorcy. Promocje w prasie czy w internecie powinny odznaczać się ciekawą grafiką, która od razu zwracałaby na siebie uwagę. Dobrym pomysłem jest wstawienie do sieci krótkiego filmiku promocyjnego. Krótko mówiąc, jeśli coś się rusza i jest kolorowe, od razu przyciągnie ludzi. Warto poważnie zastanowić się nad hasłem reklamowym. Wiele z nich nie reprezentuje zbyt wysokiego poziomu. Koniecznie trzeba wymyślić coś takiego, co trafi w gusta większości. Dobrym pomysłem jest odniesienie się do poczucia humoru konsumentów. Dowcipne reklamy od zawsze cieszą się największą sympatią ludzi. Myśl przewodnia danej promocji często może być przewrotna albo dwuznaczna. Czasami doskonałym rozwiązaniem jest stworzenie hasła, które daje do myślenia,...

Metody domokrążcy
Dość interesującą formą reklamy jest przedstawicielstwo handlowe. Należy zauważyć, że w naszym kraju domokrążcy nie cieszą się szacunkiem. Ich metody często denerwują ludzi, którzy nie mają ochoty dokonywać żadnych zakupów. Zapewne niejeden z nas miał kiedyś do czynienia z taką osobą. Zwykle cała akcja zaczyna się niewinnie. Zaczepia nas elegancko ubrany pan i stwierdza, że to nas szczęśliwy dzień. Następnie obiecuje, że właśnie wygraliśmy określony produkt – mogą to być perfumy lub pasta do zębów. Zaczyna w taki sposób wszystko przedstawiać, że dana osoba powoli po prostu głupieje. Jest niejako sterowana kolejnymi hasłami przedstawiciela handlowego. W końcu następuje otrzeźwienie. Okazuje się, że dany produkt owszem, byłby za darmo, ale tylko wówczas, gdy najpierw zdecydujemy się na kupno odpowiedniej ilości innych perfum czy past....

Sławne osoby reklamą
Co w dzisiejszych czasach najbardziej przyciąga nasz wzrok i jest naszym największym pragnieniem? Wydaje się, iż chodzi o sukces. Za chodzące sukcesy uznaje się sławne osoby takie, jak aktorzy, piosenkarze czy prezenterzy filmowi lub dziennikarze. Osoby takie są zawsze zadbane i posiadają dużo pieniędzy. Stać ich na wiele więcej, niż przeciętnego Polaka zajmującego się zawodem takim, jak nauczyciel czy policjant. Właśnie z tego powodu, producenci reklam nawiązują współpracę z takimi osobami, gdy chcą przedstawić w dobrym świetle jakiś produkt. Jest to logiczne, ponieważ dany kosmetyk kojarzy się z piękną aktorką lub piosenkarką, która jest chodzącym sukcesem. Dzięki temu, mijając produkt na półce sklepowej, wiele osób decyduje się na właśnie jego kupno, ponieważ wydaje się, iż dzięki urodzie także odniesiemy sukces. Wygląda to zupełnie podobnie...

Copyright @ 2011 Reklama