Reklama

Reklama w internecie

Jedną ze współczesnych form reklamy jest reklama internetowa. Wystarczy wejść na wybraną stronę www, aby przekonać się jak wielką cieszy się popularnością. Warto poświecić chwilę na wymienienie jej głównych rodzajów. Najczęściej spotykane są tak zwane banery, które za pomocą kliknięcia przenoszą potencjalnego klienta na główną stronę firmy. Niektóre z nich są umieszczone z boku, inne u góry strony. Część wyświetla się na całej stronie i dopiero po pewnym czasie umożliwia użytkownikowi dalsze korzystanie z witryny. Należy przyznać, że niektóre banery są bardzo nachalne i wywołują irytację wśród poszczególnych internautów. Popularnością cieszą się ruchome i głosowe reklamy. Z pewnością przyciągają one uwagę wszystkich odwiedzających daną stronę. Niestety, i one mogą działać na nerwy, jeśli na przykład zbyt głośno wychwalają dany produkt. Przypadkowe włączenie się promocyjnego filmiku może przestraszyć niejednego internautę. Dobrym sposobem na rozpowszechnienie usług czy produktów jest tak zwany mailing, czyli wysyłanie informacji na konkretny temat do wybranych użytkowników poczty elektronicznej. Jest to dosyć dyskretna forma reklamy i posiada także spore efekty. Jeśli trafi w upodobania odbiorcy można spodziewać się, że ten odwiedzi stronę, nabije licznik odwiedzin i być może skorzysta z możliwości zakupu.

Cechy chwytliwej reklamy
Chyba nikt nie ma wątpliwości co do tego, że reklama musi być atrakcyjna, w przeciwnym razie po prostu nie trafi do odbiorcy. Promocje w prasie czy w internecie powinny odznaczać się ciekawą grafiką, która od razu zwracałaby na siebie uwagę. Dobrym pomysłem jest wstawienie do sieci krótkiego filmiku promocyjnego. Krótko mówiąc, jeśli coś się rusza i jest kolorowe, od razu przyciągnie ludzi. Warto poważnie zastanowić się nad hasłem reklamowym. Wiele z nich nie reprezentuje zbyt wysokiego poziomu. Koniecznie trzeba wymyślić coś takiego, co trafi w gusta większości. Dobrym pomysłem jest odniesienie się do poczucia humoru konsumentów. Dowcipne reklamy od zawsze cieszą się największą sympatią ludzi. Myśl przewodnia danej promocji często może być przewrotna albo dwuznaczna. Czasami doskonałym rozwiązaniem jest stworzenie hasła, które daje do myślenia,...

Reklama w telewizji
Każdy z nas codziennie spotyka się z reklamą w internecie. Jest nią przerywana emisja ulubionego serialu, ciekawego filmu czy nawet teleturnieju. Dla właścicieli komercyjnych stacji nie ma świętości. Najważniejsze są wpływy z czasu reklamowego. Należy jednak zaznaczyć, że czasami reklamy telewizyjne cieszą się sporą sympatią. Niektóre z nich przeszły nawet do ogólnego obiegu. Warto zaznaczyć, że sukces tkwi przede wszystkim w pomyśle. Jeśli w atrakcyjny sposób przedstawimy dany produkt, widzowie wręcz będą czekać na emisję reklamy, aby na przykład po raz kolejny się pośmiać. Niestety, spora część z nich jest po prostu nudna i nieprzekonująca. Zwykłe informujące o danym produkcie filmiki nigdy nie trafią na rzesze odbiorców. Zostaną przez nich niemal od razu zapomniane. Nie jest tak łatwo stworzyć odpowiednią reklamę. Nic dziwnego, że firmy...

Reklama w telewizji
Każdy z nas codziennie spotyka się z reklamą w internecie. Jest nią przerywana emisja ulubionego serialu, ciekawego filmu czy nawet teleturnieju. Dla właścicieli komercyjnych stacji nie ma świętości. Najważniejsze są wpływy z czasu reklamowego. Należy jednak zaznaczyć, że czasami reklamy telewizyjne cieszą się sporą sympatią. Niektóre z nich przeszły nawet do ogólnego obiegu. Warto zaznaczyć, że sukces tkwi przede wszystkim w pomyśle. Jeśli w atrakcyjny sposób przedstawimy dany produkt, widzowie wręcz będą czekać na emisję reklamy, aby na przykład po raz kolejny się pośmiać. Niestety, spora część z nich jest po prostu nudna i nieprzekonująca. Zwykłe informujące o danym produkcie filmiki nigdy nie trafią na rzesze odbiorców. Zostaną przez nich niemal od razu zapomniane. Nie jest tak łatwo stworzyć odpowiednią reklamę. Nic dziwnego, że firmy...

Copyright @ 2011 Reklama